חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אודות מכון סלברג

המחלקה לחדשנות ופיתוח מקצועי ע"ש מל (מנחם) סלברג ז"ל

לאחר עשרות שנים של שירות לעם היהודי כיו"ר ועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים העיקריים בארצות הברית, יו"ר הליגה נגד השמצה, ונשיא התנועה הציונית האמריקאית, מל (מנחם) סלברג ז"ל כיהן כיו"ר מועצת המנהלים של חוג ידיד בית מורשה בארה"ב תוך מיקוד מאמציו הארגוניים ופילנתרופיים בבית מורשה. מל אהב את מדינת ישראל ואת העם היהודי בכל לבו ונשמתו ועודד אותנו ליצור תוכניות שיתנו מענה לצרכים של כל היהודים ברחבי העולם. מל העניק לנו שנים של חוכמה, תבונה ומנהיגות.

 

בית מורשה נהנה ממעמד ייחודי כמומחה חינוכי מוביל בישראל בתכניות מנהיגות ערכית המאפשרות לארגונים אזרחיים וצבאיים "להניע ערכים לעשייה". בית מורשה מכשיר מנהיגים בצה"ל, במשטרת ישראל, מנהיגי דת של קהילות בין-דתיות, מנהיגים חינוכיים, ומנהיגים בדואים צעירים בנגב.

 

המפתח להצלחת בית מורשה טמון בצוות מוכשר של מחנכים ומנחים מסורים ומנוסים בהנהגתו של פרופ' בנימין איש-שלום, נשיא ומייסד בית מורשה. על מנת לשמור על רמה מתקדמת של מצוינות וחדשנות, המחלקה/המכון לחדשנות ופיתוח מקצועי ע"ש מל (מנחם) סלברג ז"ל תיצור תכנים חדשניים ותכניות פורצות דרך תוך מתן הכשרה מקצועית מתקדמת לצוות המחנכים והמנחים של בית מורשה.